Forum WRYYYYYYYYYYYYY! Strona Główna WRYYYYYYYYYYYYY!
Najzajebistsze forum w promieniu 50 m
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Mechanika] Featy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WRYYYYYYYYYYYYY! Strona Główna -> E6erron - sezon trzeci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2689
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:28, 11 Cze 2013    Temat postu: [Mechanika] Featy

Nowy atut:

Natchniony rzemieślnik
Wymagania: craft (dowolny) 8 rang
Benefit: Tworząc przedmioty przy użyciu umiejętnośc Craft (...) , w której masz conajmniej 8 rang - tworzysz te przedmioty 25% szybciej (wynik sztuk srebra na koniec tygodnia przemnażasz przez x1.25). Dodatkowo gdy używasz przedmiotów wykonanych przez siebie otrzymujesz dodatkowe bonusy:
W przypadku broni - +1 morale bonus do trafienia
W przypadku zbroi - kara z pancerza zmniejszona o 1
W przypadku narzędzi - +1 morale bonus do testów umiejętności, w której używasz narzędzi

Swashbuckler [capstone]
Wymagania: Swashbuckler poziom 6
Benefit: Zyskujesz zdolność akrobatycznej szarży (jak w opisie klasy Swashbuckler), zaś gdy flankujesz wrogów otrzymujesz premię do ataku +3 (zamiast +2).

Strażnik Bram
Wymagania: postać musi należeć do Zakonu Strażników Bram bądź musi być uważana za przyjaciela owego Zakonu
Benefit: Otrzymujesz bonus +2 do rzutów obronnych przeciwko zdolnościom oraz czarom istot z podtypem Aberration. Zyskujesz premię +2 do testów umiejętności Wiedza (planarna).

Więcej wkrótce...


Plus standardowa garść featów dostępnych w E6.

Martial Veteran (General) (comrade_raoul)
Prerequisites: Fighter level 6th.
Benefit: You may select feats with a requirement of up to fighter level 8, and with a Base Attack Bonus requirement of up to +8. Choose one special manevour: trip, disarm, sunder, grapple, bull rush, feint, overrun. You gain +4 bonus to resist this manevours.
Special: A fighter may select Martial Veteran as one of his bonus feats.

Roguish Ability [General]
Prerequisite: Rogue 6
Benefit: You learn one rogue special ability.
Special: This feat may be taken only once.

Barbaric Resilience [General]
Prerequisite: Barbarian 6
Benefit: You gain DR 1/--

Skill Beyond Your Years
Prerequisite: Level 6
Pick a skill. Your max ranks rise from Level+3 to Level +5.

Holy Strikes [General]
Prerequisite: Paladin 6
Benefit: Your melee attacks are considered good for the purpose of overcoming damage reduction.

Mighty Wild Shape [General]
Prerequisite: Druid level 6
Choose 1 Large animal. You can wildshape into that animal.

Bardic Inspiration [General]
Prerequisite: Bard level 6
The bonus granted by your inspire courage ability increases to +2.

Extra Domain Power [General] (Shazman)
Prerequisites: Wis 18 +, Cleric level 6, Knowledge (religion) 9 ranks, Skill Focus: Knowledge (religon)
Benefit: You gain the domain power of one additional domain associated with your deity. You may only take this feat once.

Extra Domain Access (General) (Shazman)
Prerequisities: Wis 18 +, Cleric level 6, Knowledge (religion) 9 ranks, Extra Domain Power, Skill Focus: Knowledge (religion)
Benefit: You gain access to the domain spell list of one additional domain assciated with your deity. This domain must be the same one as that chosen for the Extra Domain Power feat. You may only take this feat once.

Restoration (General)
Prerequisites: 6th level, ability to cast 3rd-level divine spells, Wisdom 18, Healing 9 Ranks
Benefit: You can use Restoration, as the spell (paying the material component), with a casting time of 1 hour.

Swift Metamagic (Metamagic) (Kunimatyu)
Prerequisite: Metamagic feats (see below), Caster Level 6
Benefit: When you take this feat, select a metamagic feat. As a swift action once per day, you may apply this metamagic feat to a spell you cast with no adjustment to the level of the spell cast.
Special: You must have a number of Swift metamagic feats equal to the level increase of your chosen metamagic, minus one, to take this feat. For example, Empower Spell, which boosts the level of a spell by 2, has a prerequisite of 1 Swift feat. Split Ray, which has an increase of 1, would have no prerequisites. This feat may be taken multiple times.

Caster Training (General) (Khuxan)
You become a more accomplished spellcaster.
Requirements: Character level 6, caster level 1 or greater.
Benefit: Your caster level increases by 4, to a maximum of 6. Note this only affects Caster Level (i.e., more dice on your damage, no new spells or slots).

Expanded Knowledge (General) (PoeticJustice)
Prerequisite: Character Level 6th
Benefit: Choose a spellcasting class in which you have levels. You gain an additional spell known at any level you can cast from that class's spell list.

Expanded Casting (General) (PoeticJustice)
Prerequisite: Character Level 6th
Benefit: Choose a spellcasting class in which you have levels. You gain an additional spell slot at any level you can already cast.

Stone to Flesh (General)
Prerequisites: 6th level, ability to cast 3rd-level arcane spells, Intelligence 18, Craft (Alchemy) 9 Ranks
Benefit: You can use stone to flesh, as the spell, with an expensive and secret magical ingredient with a market value of 1000 gp and a casting time of 1 day.


Excelling Flurry [General]
Prereq: Monk 6
Benefit: You use Flurry of Blows with no penalty to your attack bonus. In addition, you qualify for feats that a Monk may take as 6th level bonus feats.

Step of the Wild lands
Prereq: Ranger 6
Benefit: You gain the Woodland Stride and Swift Tracking class abilities.

Wondrous Rings (General)
Prerequisites: 6th level, Craft Wondrous Item
Benefit: You treat rings as wondrous items for the purpose of meeting item creation prerequisites. You must still meet caster level requirements for any ring you create.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WRYYYYYYYYYYYYY! Strona Główna -> E6erron - sezon trzeci Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin