Forum WRYYYYYYYYYYYYY! Strona Główna WRYYYYYYYYYYYYY!
Najzajebistsze forum w promieniu 50 m
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Magiczny Sklep Dwunastki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WRYYYYYYYYYYYYY! Strona Główna -> Eberron - The Twelve
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2689
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:53, 31 Sty 2023    Temat postu: Magiczny Sklep Dwunastki

Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę. Ale i ekwipunek. A jako, że pracujecie dla Dwunastki lub wkrótce zaczniecie dla nich pracować - będziecie mieli okazję kupić rzeczy od nich po specjalnych cenach.

Każdy otrzymuje:

Zestaw startowy z podręcznika gracza
500 gp + Regular Healing Potion 6d4+4 + Jorasco Healing Potion (II)

Dodatkowy ekwipunek (wybierz 1 przedmiot z każdej linijki)

- Spell scroll 3 poziomu ALBO Regular Healing potion 8d4 + 8 ALBO 20 sztuk pocisków +1 ALBO 1x Silna Infuzja i 1x Podstawowa Infuzja ALBO 150 gp
- Spell scroll 2 poziomu ALBO Regular Healing potion 4d4 + 4 ALBO1x Silna Infuzja ALBO 100 gp
- Spell scroll 1 poziomu ALBO Regular Healing potion 2d4 + 2 ALBO 1x Podstawowa Infuzja ALBO 50 gp


Jeżeli macie wolne pieniądzę to zapraszam do zakupów:

Spell scroll poziom 1: 75 gp
Spell scroll poziom 2: 150 gp
Spell scroll poziom 3: 225 gp
Spell scroll poziom 4: 375 gp


Regular Healing potion 2K4 + 2 = 50 gp
Regular Healing potion 4k4 + 4 = 150 gp
Regular Healing potion 6k4 + 6 = 300 gp
Regular Healing potion 8k4 + 8 = 450 gp

Jorasco Healing Potion (I) = 100 gp
Jorasco Healing Potion (II) = 200 gp
Jorasco Healing Potion (III) = 400 gp
Jorasco Healing Potion (IV) = 550 gp

Podstawowa Infuzja = 100 gp
Silna Infuzja = 400 gp



---


Jorasco Healing Potion:

Użycie: 1 akcja albo bonus akcja
W zależności od użytej akcji leczy losową ilość HP albo stałą.

I Poziom - Bonus Akcja: 1d10+2 HP, Akcja: 12 HP
II Poziom - Bonus Akcja 2d10+4 HP, Akcja: 24 HP
III Poziom - Bonus Akcja 3d10+6 HP, Akcja: 36 HP
IV Poziom - Bonus Akcja 4d10+8 HP, Akcja 48 HP




Infuzja - jeżeli broń ma przeznaczone gniazda na infuzje, można umieścić w niej infuzje artificerskie. Infuzja jest jednorazowa

Standardowa liczba slotów w broni:

Broń jednoręczna, lekka - 2 miejsca
Broń jednoręczna (non-light) - 3 miejsca
Broń dwuręczna - 4 miejsca

Przygotowanie/umieszczenie infuzji w broni : 1 minuta
Aktywacja : 1 bonus akcja
Czas trwania : 10 rund


Podstawowa Infuzja: +3 obrażenia od żywiołu
Silna Infuzja: +7 obrażeń od żywiołu
Dostępne żywioły: fire, cold, acid, electricity


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Onion dnia Wto 23:47, 31 Sty 2023, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Onion
Drunken Lazy Bastard



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 2689
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:46, 01 Lut 2023    Temat postu:

Pas Ochrony przed Ogniem

“Bardzo przydatny przedmiot, nasze oddziały używają tych pasów regularnie. Szczególnie jak w mieście pojawi się psychopata stawiający ściany ognia”

Zazwyczaj wykonany z czarnej skóry z prostą, metalową klamrą w której zatopione są odłamki kamieni Eberron.
Pas chroni częściowo przed obrażeniami od ognia. Obrażenia od ognia są dzielone na pół.
Po zaabsorbowaniu pewnej liczby obrażeń, pas traci moc. Kumuluje się z resist fire.

Naszyjnik Ochrony przed Mrozem

“Moja stara to pewnie musiałaby nosić taki cały czas bo z niej jest niesamowicie zimna suka”

Najczęściej jest to złoty, cienki łańcuszek z okrągłym kamieniem Eberron zatopionym w złotej obręczy. Naszyjnik chroni częściowo przed obrażeniami od zimna. Obrażenia od zimna są dzielone na pół. Po zaabsorbowaniu pewnej liczby obrażeń, naszyjnik traci moc. Kumuluje się z resist cold.

Karwasz ochrony przed piorunami

“Prowadziłem kiedyś potyczkę na moim statku - na wyspach Lhaazara zaatakowali nas piraci. Na ich nieszczęście rozpętał się sztorm. Rąbnęło w nas piorunem. Korsarz nie miał tej bransolety, ja miałem. Efekt widzisz sam”

Drewniany karwasz, często zdobiony motywami marynistycznymi. Pokryty jest warstwą pyłu z kamieni Eberron. Chroni częściowo przed obrażeniami od elektryczności. Obrażenia od elektryczności są dzielone na pół. Po zaabsorbowaniu pewnej liczby obrażeń, karwasz traci moc. Kumuluje się z resist electricity.


Poziomy:

(I) - 20 pkt obrażeń
(II) - 40 pkt obrażeń
(III) - 60 pkt obrażeń

Koszt:

(I) - 200 gp ,
(II) - 400 gp
(III) - 600 gp


Drybrooch:

While holding or wearing a drybrooch, you can use an action to summon or dismiss a dome of energy that manifests just above your head. This energy repels moderate quantities of frozen and liquid water, such as rain, snow, bird droppings, or other similar nuisances, but can’t be used to protect against harsh environmental hazards or attacks. Typically, a drybrooch field is silvery and translucent. More expensive models have illusions woven into the field; one popular drybrooch creates the image of a sunny blue sky overhead


Model “A” - i szary kamień wielkości pięści z niebieskim kwarcem, pokryty drobnymi runami z pyłu eberron - odpycha jedynie deszcz i kurz, produkuje błyskające, srebrne pole - Cena przedmiotu 35 gp

Model “B” - model przedstawiony w opisie, wykonany w postaci okrągło czarnego onyksu wielkości piłki do ping ponga, z runami z pyłu kamienia Eberron. - Cena przedmiotu 80 gp

Model “C” - Kulisty,krwistoczerwony kamień Eberron wielkości kurzego jaja. Często montowany na czubku laski, mocowany przy pasie albo jako element naszyjnika. Właściciel może zmienić barwę aury na inny kolor lub wytworzyć iluzoryczny parasol. Tylko jeden konkretny wzór parasola - za opłatą 5 GP można zmienic iluzję u rzemieślnika. Cena przedmiotu: 150 gp

Model “D” - idealnie kulisty fragment kamienia Eberron, zatopiony w przezroczystym bezkolorowym lub jednobarwnym krysztale. Na powierzchni widać mieniące się w świetle złote runy. Kamień idealnie wpasowuje się jako element pierścienia, naszyjnika albo zapięcia płaszcza. Potrafi tworzyć wielobarwne iluzje , czystego nieba, parasola, kolorowego światła i tym podobne - ma zaprogramowane do 5 iluzji - wymiana kosztuje 10 gp - koszt 250 gp

Duster

While holding this wand, you can use an action to instantly clean an area within 10 feet of you that is no larger than 1 cubic foot, removing dirt and grime. There are many variations of the duster; the two-handed staff of cleansing covers a five-foot cube with a single action, while the bright basin cleans clothing and cloth objects placed within it


“Pędzelek do kurzu” - najmniejszy i najprostszy model. Wykonany z włosia dzikiej świni, z bukowego drewna. Czyści 25 cm sześciennych z kurzu i brudu. Koszt przedmiotu: 35 gp

“Cannithski Czyścik” - ulepszony model “Pędzelka”. Wykonany z końskiego włosia, z mocnego brzozowego drewna, specjalnie wyprofilowana i rzeźbiona rączka. Każdy szanujący się szlachcic używa tego Czyścika. Koszt przedmiotu: 50 gp

“Ghallandska Różdżka Czystości” - to długa na 40 cm, miotełka wykonanya z delikatnych gryfich piór o dowolnej barwie. Oprócz czyszczenia z kurzu i brudu, z łatwością wyczyści klejące się plamy po jedzeniu i napojach. Ma funkcje pozostawienia powierzchni delikatnie nawilżonej. Koszt przedmiotu: 120 gp

“Ulepszona GRC” - to ten sam model co powyższy z wbudowaną dodatkową funkcją, używając iluzorycznej magii potrafi pozostawić zapach morskiej bryzy, delikatych cytrusów albo polnych kwiatów na czyszczonej powierzchni na 1 godzinę. Koszt - 250 gp


Lamplighter

While you are holding this wand, you can use an action to instantaneously light or snuff out a candle, torch, small campfire, or similar source of flame within 10 feet of you.


Modely “Uliczny” - to zwykły, ocynkowany, cieżki metalowy pręt o długości metra. Żeby wprawnie go użyć należy trzymać go w dwóch rękach. Przy użyciu magiczne runy jasno błyskają na ułamek sekundy. Koszt: 30 gp.

Model “Domowy” - dużo lepiej wyglądająca wersja. Jest to około 40 centymetrowa, metalowa różdżka zakończona małym okrągłym kamieniem Eberron. W czasie używania, runy wygrawerowane wzdłuż prętu błyskają się delikatnym czerwonym blaskiem. Koszt - 65 gp

Model “Szlachecki” - specjalny, ochraniacz wykonany z delikatnego, srebrzystego metalu zakładany na palec u ręki. W wielu przypadkach na metalowej powierzchni wygrawerowane są przepiękne wzory. W czasie używania ochraniacz robi się nieznacznie ciepły w użyciu a runy lśnią, delikatnym błękitnym blaskiem - Koszt - 150 gp.

Spark

The spark is a small oval stone engraved with Fernian glyphs. While you are holding the spark, you can use a bonus action to touch a candle, torch, small campfire, or similar object, instantly igniting it into flame

Model “Prosty” - dwa czarne, gładkie kamienie mieszczące się w pięści dorosłego człowieka. Użycie go kosztuje całą akcję. Koszt: 20 gp

Model “Standardowy” - jak w opisie przedmiotu. Koszt: 50 gp

Model “Kieszonkowy” - prostokątne, małe pudełko mieszczące się w dłoni. Na jednej z ścianek znajduje się się fragment, podłużnego kamienia Eberron. Ścianki przedmiotu są grawerowane, najczęściej glifem twórcy albo herbem dla osoby, dla której go wykonano. Koszt 100 gp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WRYYYYYYYYYYYYY! Strona Główna -> Eberron - The Twelve Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin